همین عست که عست

۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۰۱۶ به به

چندروز دیگه ۲۰۱۶ شروع میشه. دلم میخواد تا قبل از شروع شدنش این مقاله رو بفرستیم. و دلم میخواد یه لیست بلندبالا از اهداف سال ۲۰۱۶ خودم  و ترجیحا همسر بنویسیم و دلم میخواد تا اخر سال ۲۰۱۶ به همشون برسیم.

آخ جوووون. سال نو رو همیشه دوس دارم.چه هجری شمسی باشی چه میلادی

۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۸ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شادان ....

نشونه

اینکه من هی میام وبلاگمو چرت و پرت مینویسم نشونه ی چیه؟

 بذارین خودم بگم. 

خوابم میاد. کلی کار دارم. و کلافه ام. نمیدونم چیکار کنم.  و اینکه باید فوری با همسرم حرف بزنم. ولی تا حدود یک و نیم ساعت دیگه نمیشه. چون باشگاهه. 

دیگه همینا

۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۶ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شادان ....

تشابه

بله بله. من بهتون میگم چه تشهابهی دارن. تشابهشون اینه که من مدتهاس تو هیچکدوم جلو نرفتم. پیمزلر فرانسه سه تا قسمت سی درسی داره و ده تا درس تکمیلی. یعنی صد قسمته و قرار بوده که من اینو تو صد روز تموم کنم. حالا ۱۰۰ روز نه ۱۵۰ روز. اما من الان قسمت ۴۲ هستم و خیلی بیشتراز این حرفا گذشته. تازه من بعضی وقتا که درسا برام اسون بوده تو یه روز بیشتراز یه درس جلو رفتم. 

خب شکرگزاری راندابرن چیه؟ اونم به همین سادگی. فقط ۲۸ روزه است که باید تمریناشو انجام بدم. خیلی هم اسونه. بعدش الان چندساله!!!!!!!! که من اندر خم همان کوچه ی اولم. و امروز روز اولمه باز!!!!! 

خب نتیجه ی این تشابه چیه؟ اینکه دختر خوب. یکم برنامه داشته باش. بکم متعهدترباش به قولها و برنامه هات. اصن چه معنی داره!؟ 

خب من الا که ثرس ۴۲ فرانسه و روز اول شکرگزاری هستم. در حضور همه به خودم قول میدم ایندفه رو دیگه جا نزنم. 

تو مقاله که چند روزیه موفق شدم روش وقت بذارم و رضایت نسبی دارم. به امید رضایت کامل.

راستی.یکی از فامیلا دوروز بود میخواس بیاد خونمون و هی من وقت نداشتم. واسه امشب قراربود بهم خبر بدهه.

الان ۶:۲۰ بعد از ظهره و هنوز خبری نشده و دست من تو حناس یا پوست گردو یانمیدونم دیگه. 

راستی. باید برم ازمون تزو رو چک کنم. شایدم تسو. نمیدونم همینه که هست

۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۱ ۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شادان ....

طب کل نگر 2

سر : سر نمایانگر ماست . چیزی که به جهان نشان می دهیم و معمولا به وسیله  آن شناخته می شویم . اگر در ناحیه ی "سر" اشکالی وجود دارد ، به این معناست که احساس می کنیم در وجود ما نقصی بزرگ هست .

 مو : نمایانگر نیروست . هر وقت فرد در فشار و ترس باشد ، اغلب نوارهای فولادی را می آفریند که از عضلات شانه ها شروع شده و به فرق سر می رسد ، یا حتی به صورت حلقه های کبود دور چشم ، خود را به نمایش می گذارد . زمانی که در فرق سر ، فشار جدیدی وجود داشته باشد ، ممکن است آنقدر ریشه مو را در تنگنا قرار دهد که قادر به نفس کشیدن نبوده و بمیرد که نتیجه آن ریزش مو خواهد بود . ادامه این وضعیت به تاسی سر منجر می شود!

 گوش ها : نمایانگر گنجایش شنیدن هستند . اگر درد گوش و یا بیماری های مرتبط با گوش را تجربه می کنید علامت این است که در جریانی قرار دارید که نمیخواهید بشنوید! گوش درد نشانه خشم از شنیدن است . شاید علت اینکه کودکان معمولاً درد گوش را بیشتر تجربه می کنند این باشد که کودکان امکان و یا توانایی نشان دادن خشم خود از قوانین موجود را ندارند ، لذا ضعف کودک برای عوض کردن امور در گوش او درد را می آفریند! کری نشان دهنده این است که فرد برای مدت های طولانی گوش دادن به کسی را نپذیرفته است! تحقیقات نشان می دهد افرادی که نقص شنوایی دارند در کنار همسرانی با مشغله فراوان و یا با کلامی آزار دهنده مدت مدیدی زندگی مشترک را تجربه کرده اند! 

۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شادان ....

طب کل نگر

امروز صحبت از ضعف چشم و دلایل روانی اش شد.

طبق طب کل نگر، ریشه ی اصلی بیماریها مادی نیست. 

"دکتر باخ" معتقد است : «بیماری ها با شیوه مادی از میان نمی روند ، زیرا بیماری ها اصلاً مادی نیستند و آنچه را که ما بیماری می خوانیم حاصل نهایی نیروهایی است که عمیقاً در دراز مدت عمل کرده اند . »

من تصمیم گرفتم به ضعف یا درد قسمتهای مختلف بدن و ریشه هاش بپردازم. البته منبع این مطالب باشگاه تخصصی یوگا پرنده آزاد هست.

امروز چشم.

 چشم ها : نمایانگر گنجایش دیدن هستند . درد و تاری در چشم ها یعنی فرد نمی خواهد چیزی را درباره خود یا زندگی یا گذشته و حال و آینده خود ببیند . کودکان خردسالی که بی دلیل و به یکباره دچار ضعف چشم می شوند ، در محیط خانه شاهد و ناظر چیزهایی هستند که تمایلی به دیدن آنها ندارند و به جهت اینکه قدرت عوض کردن این شرایط را ندارند ، با ضعیف کردن بینایی خود دیگر مجبور نیستند تا این شرایط ناخواسته را به روشنی ببینند! "لوئیز هی" از افرادی که از عینک استفاده می کنند می پرسد: "آیا شما می ترسید گذشته و یا آینده را ببینید؟" او معتقد است اشخاصی که مشتاقانه تمایل به پاک کردن گذشته خود دارند زمانی که واقع بینانه به مواردی که مدتی قبل از عینکی شدن (که مایل به دیدن این موارد نبودند) نگاه کردند و به وسیله تمرینات این موارد را از تجربه خود زدودند ، شفایی حیرت انگیز پیدا کردند! 

۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۳ ۷ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
شادان ....

تنهایی

یه وقتایی ادم بدجوری تنهاس. مث الان من. 

گیجم. میخوام بلند شم. میخوام بلند شم

۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۲:۱۵ ۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
شادان ....

تولدت مبارک

امروز تولد یکی از بهترین دوستامه. دوستیمون به اندازه ی خودمون عمرشه تقریبا. عزیزم. خیلی دوستت دارم هرچند میدونم نمیخونی و نمیدونی آدرس اینجا رو. ولی من همیشه 17 آذر یادم هست.


پ.ن: تولد سه تا از دوستام تو آذره. یکیشون ر. ا که رفت سوید و وقت نداشت ببینمش قبل رفتن. و بهش گفتم لااقل یه راه ارتباطی بذار که نذاشت. یکیشون س.ا که رفت استرالیا و به من نگفت و من وقتی خواستم شب تولدش سورپرایزش کنم، خودم سورپرایز شدم چون فهمیدم ایران نیس.  و یکی دیگه همین ا. ل نازنین که دوستش دارم هوارتا


بازم پ.ن: دلم سوخت به حال خودم با دوستام

۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۷ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شادان ....

اس ام اس بازی زیر پتو

دلم تنگ شده واسه اون موقع ها که میرفتم زیر پتو اس ام اس بازی میکردم. اصلنم یادم نبود دلم تنگ شده. تا الان که بخاطر سرما و خستگی اومدم زیر پتو و یه دفه گفتم وبلاگ رو هم چک کنم. 

اینم حال خودشو داره

۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۶:۳۱ ۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شادان ....

میدرخشم

واوووو. چه برف خوشکلی. چه درختا ناز شدن. دوس دارم. زندگی چقد خوشکله. خداجونم شکرت. من به خودم نشون میدم که لایق اومدن به این دنیا بودم. میدرخشم

۱۶ آذر ۹۴ ، ۰۹:۴۰ ۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شادان ....

من چه جور ادمیم؟ نرمال ایا؟

واقعا لازمه خودمون رو در معرض خطر قرار بدیم؟ 

این سوالیه که موج آنفولانزا در من ایجاد کرده. و حالا یک سوال: اگه همه مث من فکر میکردن بیماریهایی مث آبولا اصلا قابل کنترل بود؟

۱۵ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شادان ....