من یه هدف دارم که برام خیلی مهمه. امروز یکی از دوستانم که برام خیلی عزیز و مهمه تو تلگرام ازم پرسید که هنوزدنبال اون هدفت هستی؟ گفتم اره. فقط متاسفانه زندگیم زیاد دچار حاشیه شده و متمرکز نیستم الان رو هدفم. باید بیشتر متمرکز شم. و این دوستم راحت گفت: من کاملا مطمینم تو به این هدفت نمیرسی.

حرفش خیلی برام تلخ بود. قبلا هم چند نفر این حرف رو بهم زده بودن. اما این ادم واسم فرق میکرد. رو دوستیش حساب کرده بودم. سکوت کردم اولش. بعدشم گفتم فلانی هم اینو گفته. اما خب  ، خیلی از  اون چیزایی که تو زندگی بهشون رسیدم، چیزایی بودن که نزدیکانم میگفتن بهش نمیرسم. 

 سعی کرد ماست مالی کنه. گفت خب البته تو شایستگیشو داری. بعدشم گفت اصلا منی که هیچی رو انقد دوس دارم که برم دنبالش نباید در مورد هدف کسی دیگه خرف بزنم. 

و ای کاش نزده بود. 

اما حالا هم فقط یه چیز مهمه. من هر چی میخوام رو باید بدست بیارم. یه عاااالمه ارزو دارم و باید از لحظه هام استفاده کنم.بقیه مهم نیستن. اما به خودم نشون میدم که از موفقیت من میشه مطمین بود نه از شکست من