خب من لیست اهدافم رو نوشتم. 

ضمنا، یه دوره ی بین المللی عالی رو ثبت نام کردم در ارتبان ال پی. علم جالبیه. حتما در موردش مطالعه کنین.

راستی، هر چی بیشتر میگذره بیشتر به این نتیجه میرسم که باید  با یوگا بیشتر اشنا بشم. در واقع باید واردش بشم. دیگه اینکع یه نرم افزار مدیریت زمان رو گوشیم نصب کردم. و همه چیز برای ورود به سال جدید اماده است. 

 کلی تصمیم و برنامه ی جدید دارم. یکیش که خیلی منو هیجان زده میکنه مشاوره است. تا بحال مشاوره های زیادی داشتم ولی دارم کم کم الش رو حرفه ای تر میکنم. ضمنا دارم سعی میکنم دوره های بین المللی بیشتری رو شرکت کنم و خودم هم از مشاورهای بین المللی استفاده کنم تا در این زمینه با علم روز دنیا بتونم جلو برم. البته من رشته ی تحصیلیم روانشناسی نیست اما خیلی علاقه داشتم و دوس دارم کنار رشته ی تحصیلیم اینو هم ادامه بدم. و هر چه بیشتر میگذره بیشتر متوجه میشم ذهن چه دنیای بزرگیه.  با یک نفر که خیلی چالش داره تو زندگیش قرار مشاوره گذاشتم. و این خیلی برام هیجان انگیزه.البته این اولین  باری نیست که با من مشورت میکنه، اما اولین باره که قراره بطور حرفه ای باهاش کار کنم نه صرفا یک مشورت دوستانه. 

خب. فک کنم زیادی از هیجانم گفتم.

یه چیز دیگه. من تاحالا تو زندگیم یه بار ماهی درست کرده بودم. اونم تو دوره ی دانشجویی. حدود ۱۰ سال پیش.

امروز واسه بار دوم امتحان کردم. و فکر میکنم نتیجه خیلی خوب شده. 

 خب خیلی از هر دری حرف زدم. خوشحااااالم. اها. راستی، اگر کامکوات رو امتحان نکردید امتحان کنید. میوه ی جالبیه واسه خودش. :-). همین!